wtorek, 2 kwietnia 2013

Czy muszę rozwiązywać umowę z nC+ ??(abonenci Cyfra+)

Wielu abonentów N'ki i Cyfry+ zastanawia się co zrobić z migracją do nowej platformy.

Postaram się przedstawić w klarowny sposób możliwe rozwiązania.






  Dla klientów Cyfry+ sytuacja jest bardzo podobna, jednak listy są wysyłane później i głównie do abonentów z pakietami premium.
Prawdopodobnie zdecydowano na migrację najpierw N'ki i premium z Cyfry+ ze względu na ograniczenia w "przerobie" zleceń migracji. Niestety i tak przeliczyli się z siłami i infolinia nC+ jest stale zablokowana.
Kilka porad jak postępować w konkretnych przypadkach

1. Jeśli otrzymałeś/aś już list, masz w nim informację o:
  • terminie w jakim masz prawo złożyć wypowiedzenie
  • abonamencie jaki oferuje Ci nC+ i okresie na jaki zostanie podpisana nowa umowa
  • terminie od kiedy zacznie obowiązywać nowa umowa
Masz teraz kilka opcji do wyboru
  1. przystać na warunki i wtedy nie musisz robić nic, czekasz na aktywację nowej umowy
  2. nie przystawać na warunki i wysłać listem poleconym(w terminie podanym w korespondencji) wypowiedzenie umowy
  3. skontaktować się z infolinią nC+ i próbować wynegocjować lepsze warunki/inny abonament
  4. nie przystawać na warunki i uznać list jako nie odebrany/zagubiony, nC+ nie ma żadnej możliwości udowodnić, że list dotarł i został odebrany
2. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze listu :
  1. czekasz spokojnie na korespondencję, zgodnie z informacjami z biura prasowego nC+ migracja ma trwać ponad rok, więc nie ma powodu do niepokoju.
  2. w każdej chwili możesz wysłać listem poleconym wypowiedzenie umowy, powołując się na zmiany i wyłączone kanały z dn. 1.04.2013
  3. kontaktujesz się z infolinią nC+ i negocjujesz warunki, które będą korzystniejsze niż te które otrzymasz listem.
  4. nie podejmujesz żadnych działań i spokojnie czekasz na pierwszą fakturę z nC+
W jednym jaki i drugi przypadku skorzystanie z opcji 4 skończy sie przymusową migracją i fakturą od nC+. Na tą chwilę trudno przewidzieć jaka będzie polityka nC+ w stosunku do abonentów, którzy odmówią regulowania takich faktur, możliwe że zdecydują się na drogę sądową, co skończy się dla nich kompromitacją(korespondencja nie była przesłana listem poleconym i nie mają zgody abonenta na zmiany).

Wypowiedzenie umowy wysyłamy listem poleconym na adres:

Canal + Cyfrowy Sp z o.o.
skr.poczt. 8 
02-100 Warszawa
lub osobiście składamy w jednym z punktów Cyfry+:
 lista punktów

 >>Powrót na stronę główną<<

 

10 komentarzy:

  1. Wybieram 4 opcję zdecydowanie. Do sądu mogę chodzić nie ma problemu!

    OdpowiedzUsuń
  2. BTW. Za stroną nc+: http://ncplus.pl/kontakt/dane

    Adres do korespondencji

    Dla Abonentów posiadających sprzęt CYFRY+ lub własny:

    Skr. pocztowa nr 8
    02-100 Warszawa

    Dla Abonentów posiadających sprzęt platformy n:

    ul. J. Conrada 37
    31-357 Kraków

    Zwracam uwagę, że podany a artykule bloga adres, czyli Kłobucka 23 w W-wie to adres siedziby firmy a nie adres KORESPONDENCYJNY! Nie polecam wysyłać tam pism.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, błąd już został poprawiony.
      Przepraszam i mam nadzieję, że nie spowodowałem zamieszania

      Usuń
  3. Mam takie pytanie czy jestem uzytkownikiem cyfry + w punkcie nc+ dowiedziałem się że wypowiadać umowę moga aboncei tv N a nie cyfry bo im nie zabrano kanałów co ma robić chce wypowiedzieć umowe ale nie chce płacić kary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadzono Pana w błąd , proszę zapoznac się z innymi postami, szczególnie tym: http://platformysatelitarne.blogspot.com/2013/04/zmiany-w-ofercie-programowej-cyfry.html

      Usuń
  4. Dziękuję. Bardzo rzetelny i czytelny poradnik.

    Niestety w obecnej sytuacji najbezpieczniejszą opcją jest natychmiastowa rezygnacja. Z tego prostego powodu, że rezygnację można zawsze wycofać, a może ona przynieść wyłącznie korzyści (lepsze ostateczne warunki).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i również polecam takie rozwiązanie

      Usuń
  5. Co zrobić gdy zgubiłem umowę i nie mam nr umowy mam tylko numer użytkownika co robić??

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pakiet canal+ start i umowe do lipca 2014??
    Nie dostałem listu ani żadnej informacji... Co robić czekać na jakąś informację czy moze udać się do pkt C+ teraz NC+ i tam spróbować się czegoś dowiedzieć?? masakra!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego wszyscy twierdzą, że jeśli nie akceptuję proponowanych zmian to MUSZĘ wysłać wypowiedzenie? Umowa jest podpisana obustronnie i wprowadzenie jakichkolwiek zmian musi być zaakceptowane przez obie strony umowy. Jeśli jedna ze stron nie akceptuje zamian to te zmiany nie są obowiązujące. NC+ nie może mnie zmigrować bez mojej zgody do nowej oferty zmieniając koszty obowiązywania dotychczasowej umowy.
    Osobiście czekam tylko na list od nc+ z informacją o migracji do nowej oferty i odpowiem że nie akceptuję proponowanych zmian, umowę mam zawartą do .... (podaję termin swojej umowy) i uważam ją jako wiążącą a jeśli nc+ nie chce czy nie jest w stanie wywiązać się z tej umowy to niech oni wyślą wypowiedzenie.

    OdpowiedzUsuń