wtorek, 2 kwietnia 2013

Nie dla platformy nC+


21 marca 2013 wystartowała platforma nC+. W wyniku połączenia platformy N oraz Cyfry + powstał gigant z bazą 2,5 mln abonentów. Na tą chwile jest to druga co do ilości abonentów platforma satelitarna w Polsce, posiadająca ogromną bazę praw do wydarzeń sportowych i filmów.
   Takie podstawy dały doskonałą szansę do rozwoju i zdominowaniu polskiego rynku. Jednak 21 marca 2013r. prezentacja nowej platformy pokazała, że cele właścicieli są inne i zupełnie nie jest im "po drodze" z
abonentami. Bardzo szybko okazało się, że głównym celem jest osiągnięcie jak najwyższego zysku z posiadanego potencjału. Metoda jest jedna i bardzo prosta, za to samo co oferowały platformy N i Cyfra+ zarządzać wyższych opłat, mamiąc klientów "najlepszą i najszerszą ofertą na rynku".
  Na szczęście francuskie władze platformy pod przywództwem pana prezesa Juliena Verleya przeliczyły się srogo i spotkały się z oporem abonentów, którzy nie bardzo mają ochotę zgodzić się z polityką zarządu nC+.
 
Aroganckie działania nC+:

- zaproponowany sposób migracji
- zaproponowane pakiety
- wydłużenie umów
- brak jakiejkolwiek konsultacji z abonentami

doprowadziły do zdecydowanego sprzeciwu i zorganizowanej akcji abonentów (antync+ na facebook'u, fora internetowe, wypowiedzi niezależych ekspertów)
  Ponieważ od wielu lat jestem abonentem platform satelitarnych i interesuje się nimi troszkę szerzej niż przeciętny abonent, postanowiłem również włączyć się w dyskusję o przyszłości polskiej telewizji satelitarnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz