Wielu abonentów N'ki i Cyfry+ zastanawia się co zrobić z migracją do nowej platformy.
Postaram się przedstawić w klarowny sposób możliwe rozwiązania.
Zacznijmy od abonentów N'ki, ponieważ tutaj wielu otrzymało już listy od nowej platformy.
1. Jeśli otrzymałeś/aś już list, masz w nim informację o:
- terminie w jakim masz prawo złożyć wypowiedzenie
- abonamencie jaki oferuje Ci nC+ i okresie na jaki zostanie podpisana nowa umowa
- terminie od kiedy zacznie obowiązywać nowa umowa
- przystać na warunki i wtedy nie musisz robić nic, czekasz na aktywację nowej umowy
- nie przystawać na warunki i wysłać listem poleconym(w terminie podanym w korespondencji) wypowiedzenie umowy
- skontaktować się z infolinią nC+ i próbować wynegocjować lepsze warunki/inny abonament
- nie przystawać na warunki i uznać list jako nie odebrany/zagubiony, nC+ nie ma żadnej możliwości udowodnić, że list dotarł i został odebrany
- czekasz spokojnie na korespondencję, jeśli nie dotrze w ciągu 2 tygodni kontaktujesz się z infolinią, ponieważ nC+ potraktuje Cie jak abonenta, który odebrał korespondencję i przedłuży umowę.
- w każdej chwili możesz wysłać listem poleconym wypowiedzenie umowy, powołując się na zmiany i wyłączone kanały z dn. 1.04.2013
- kontaktujesz się z infolinią nC+ i negocjujesz warunki, które będą korzystniejsze niż te które otrzymasz listem.
- nie podejmujesz żadnych działań i spokojnie czekasz na pierwszą fakturę z nC+
Wypowiedzenie umowy wysyłamy listem poleconym na adres:
ITI Neovision Sp. z o.o.
ul. Josepha Conrada 37
31-357 Kraków
lub we wszystkich punktach sygnowanych znakiem nc+ (tylko abonenci N)
>>Powrót na stronę główną<<
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz