wtorek, 2 kwietnia 2013
Nie dla platformy nC+
21 marca 2013 wystartowała platforma nC+. W wyniku połączenia platformy N oraz Cyfry + powstał gigant z bazą 2,5 mln abonentów. Na tą chwile jest to druga co do ilości abonentów platforma satelitarna w Polsce, posiadająca ogromną bazę praw do wydarzeń sportowych i filmów.
Takie podstawy dały doskonałą szansę do rozwoju i zdominowaniu polskiego rynku. Jednak 21 marca 2013r. prezentacja nowej platformy pokazała, że cele właścicieli są inne i zupełnie nie jest im "po drodze" z
abonentami. Bardzo szybko okazało się, że głównym celem jest osiągnięcie jak najwyższego zysku z posiadanego potencjału. Metoda jest jedna i bardzo prosta, za to samo co oferowały platformy N i Cyfra+ zarządzać wyższych opłat, mamiąc klientów "najlepszą i najszerszą ofertą na rynku".
Na szczęście francuskie władze platformy pod przywództwem pana prezesa Juliena Verleya przeliczyły się srogo i spotkały się z oporem abonentów, którzy nie bardzo mają ochotę zgodzić się z polityką zarządu nC+.
Aroganckie działania nC+:
- zaproponowany sposób migracji
- zaproponowane pakiety
- wydłużenie umów
- brak jakiejkolwiek konsultacji z abonentami
doprowadziły do zdecydowanego sprzeciwu i zorganizowanej akcji abonentów (antync+ na facebook'u, fora internetowe, wypowiedzi niezależych ekspertów)
Ponieważ od wielu lat jestem abonentem platform satelitarnych i interesuje się nimi troszkę szerzej niż przeciętny abonent, postanowiłem również włączyć się w dyskusję o przyszłości polskiej telewizji satelitarnej.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz