Postaram się przedstawić w klarowny sposób możliwe rozwiązania.
Dla klientów Cyfry+ sytuacja jest bardzo podobna, jednak listy są wysyłane później i głównie do abonentów z pakietami premium.
Prawdopodobnie zdecydowano na migrację najpierw N'ki i premium z Cyfry+ ze względu na ograniczenia w "przerobie" zleceń migracji. Niestety i tak przeliczyli się z siłami i infolinia nC+ jest stale zablokowana.
Kilka porad jak postępować w konkretnych przypadkach
1. Jeśli otrzymałeś/aś już list, masz w nim informację o:
- terminie w jakim masz prawo złożyć wypowiedzenie
- abonamencie jaki oferuje Ci nC+ i okresie na jaki zostanie podpisana nowa umowa
- terminie od kiedy zacznie obowiązywać nowa umowa
- przystać na warunki i wtedy nie musisz robić nic, czekasz na aktywację nowej umowy
- nie przystawać na warunki i wysłać listem poleconym(w terminie podanym w korespondencji) wypowiedzenie umowy
- skontaktować się z infolinią nC+ i próbować wynegocjować lepsze warunki/inny abonament
- nie przystawać na warunki i uznać list jako nie odebrany/zagubiony, nC+ nie ma żadnej możliwości udowodnić, że list dotarł i został odebrany
- czekasz spokojnie na korespondencję, zgodnie z informacjami z biura prasowego nC+ migracja ma trwać ponad rok, więc nie ma powodu do niepokoju.
- w każdej chwili możesz wysłać listem poleconym wypowiedzenie umowy, powołując się na zmiany i wyłączone kanały z dn. 1.04.2013
- kontaktujesz się z infolinią nC+ i negocjujesz warunki, które będą korzystniejsze niż te które otrzymasz listem.
- nie podejmujesz żadnych działań i spokojnie czekasz na pierwszą fakturę z nC+
Wypowiedzenie umowy wysyłamy listem poleconym na adres:
Canal + Cyfrowy Sp z o.o.
skr.poczt. 8
02-100 Warszawa
lub osobiście składamy w jednym z punktów Cyfry+:
lista punktów
>>Powrót na stronę główną<<
Wybieram 4 opcję zdecydowanie. Do sądu mogę chodzić nie ma problemu!
OdpowiedzUsuńBTW. Za stroną nc+: http://ncplus.pl/kontakt/dane
OdpowiedzUsuńAdres do korespondencji
Dla Abonentów posiadających sprzęt CYFRY+ lub własny:
Skr. pocztowa nr 8
02-100 Warszawa
Dla Abonentów posiadających sprzęt platformy n:
ul. J. Conrada 37
31-357 Kraków
Zwracam uwagę, że podany a artykule bloga adres, czyli Kłobucka 23 w W-wie to adres siedziby firmy a nie adres KORESPONDENCYJNY! Nie polecam wysyłać tam pism.
Zgadza się, błąd już został poprawiony.
UsuńPrzepraszam i mam nadzieję, że nie spowodowałem zamieszania
Mam takie pytanie czy jestem uzytkownikiem cyfry + w punkcie nc+ dowiedziałem się że wypowiadać umowę moga aboncei tv N a nie cyfry bo im nie zabrano kanałów co ma robić chce wypowiedzieć umowe ale nie chce płacić kary
OdpowiedzUsuńWprowadzono Pana w błąd , proszę zapoznac się z innymi postami, szczególnie tym: http://platformysatelitarne.blogspot.com/2013/04/zmiany-w-ofercie-programowej-cyfry.html
UsuńDziękuję. Bardzo rzetelny i czytelny poradnik.
OdpowiedzUsuńNiestety w obecnej sytuacji najbezpieczniejszą opcją jest natychmiastowa rezygnacja. Z tego prostego powodu, że rezygnację można zawsze wycofać, a może ona przynieść wyłącznie korzyści (lepsze ostateczne warunki).
Zgadzam się i również polecam takie rozwiązanie
UsuńCo zrobić gdy zgubiłem umowę i nie mam nr umowy mam tylko numer użytkownika co robić??
OdpowiedzUsuńJa mam pakiet canal+ start i umowe do lipca 2014??
OdpowiedzUsuńNie dostałem listu ani żadnej informacji... Co robić czekać na jakąś informację czy moze udać się do pkt C+ teraz NC+ i tam spróbować się czegoś dowiedzieć?? masakra!!!
Dlaczego wszyscy twierdzą, że jeśli nie akceptuję proponowanych zmian to MUSZĘ wysłać wypowiedzenie? Umowa jest podpisana obustronnie i wprowadzenie jakichkolwiek zmian musi być zaakceptowane przez obie strony umowy. Jeśli jedna ze stron nie akceptuje zamian to te zmiany nie są obowiązujące. NC+ nie może mnie zmigrować bez mojej zgody do nowej oferty zmieniając koszty obowiązywania dotychczasowej umowy.
OdpowiedzUsuńOsobiście czekam tylko na list od nc+ z informacją o migracji do nowej oferty i odpowiem że nie akceptuję proponowanych zmian, umowę mam zawartą do .... (podaję termin swojej umowy) i uważam ją jako wiążącą a jeśli nc+ nie chce czy nie jest w stanie wywiązać się z tej umowy to niech oni wyślą wypowiedzenie.